fbpx Menu

Blog

Lees hier onze laatste blog artikelen.

Wat is E-A-T voor Google?

Wat is E-A-T en hoe optimaliseer je je website ermee?

E-A-T, wat staat voor Expertise, Authority en Trust, is een verzameling van factoren die, hoewel ze niet gebruikt worden als metrics of ranking factoren, Google helpen om de legitimiteit van…

Lees meer
Google gaat third party coockies blokkeren

Google blokkeert third party cookies vanaf 2022?

Google gaat net zoals Safari en Firefox third party cookies blokkeren in de Chrome webbrowser. Maar in tegenstelling tot die andere twee browsers (die al gestart zijn met ze automatisch…

Lees meer
Online marketing strategie opstellen

In 8 stappen een online marketingstrategie opstellen

De digitale revolutie heeft het speelveld gelijk gemaakt als het gaat om winnen in de marketing. Het is niet langer nodig om een enorm marketingbudget te hebben of om met…

Lees meer
E-mail openratio verbeteren

7 tips om meer e-mails te laten openen

Is je e-mail opening ratio niet goed? Wil je dit verbeteren? Dan ben je goed bezig! Het zit zo – we weten dat de grootte van e-mail lijsten belangrijk zijn,…

Lees meer
SEO keywords

Hoe zoekmachines keywords gebruiken

In dit artikel gaan we kijken naar hoe zoekmachines keywords gebruiken door zowel on-page als off-page factoren te bespreken. Keywords zijn enorm belangrijk als het gaat om het bepalen van…

Lees meer
Marketing Tools

10 Marketing tools die iedere marketing professional moet kennen

Marketing professionals hebben tools nodig om succesvol te worden. Hier zijn 10 tips om dat succes te krijgen. Steve Jobs zei ooit: “technologie is niets. Wat echt belangrijk is, is…

Lees meer
Facebook boost post

Gebruik de ‘promoten’ knop op Facebook NIET

Als Facebook een rol speelt in je social media marketing mix, dan is er een grote kans dat je bekend bent met hun advertentie platform. Met dank aan het altijd…

Lees meer
SEO specialisten aan het werk

Wat doet een SEO specialist?

Deze rol is een integraal deel van je marketingstrategie en je team. Wanneer je niet veel hits op je website krijgt, kan het zijn dat je meer aan je search engine…

Lees meer
no-cure-no-pay SEO voordelen en nadelen

No-cure-no-pay SEO: verstandig of juist niet?

Steeds vaker zien we online marketing bureaus die no-cure-no-pay SEO aanbieden. Van te voren wordt bepaald op welke zoekwoorden een toppositie behaald gaat worden (meestal top 3 of top 5).…

Lees meer
Gebieden van online marketing

De verschillende gebieden van online marketing

Over online marketing: Online marketing is simpelweg een overkoepelende term voor alle marketing activiteiten op het internet die helpen bij de promotie van een merk of bij ‘lead generation’ (het…

Lees meer
Hoog in Google komen

10 Tips om hoger in Google te komen

Met geld alleen ga je niet hoog in de organische Google ranking komen, maar met een beetje tijd en strategie kun je je positie in de search engine result page…

Lees meer
Google Shopping wordt gratis

Adverteren in Google Shopping wordt binnenkort gratis

Het zal voor retailers binnenkort gratis worden om producten in de Google Shopping resultaten te weergeven. SEO specialisten en website eigenaren die primair gezien focussen op organisch zoeken kunnen nu…

Lees meer

Onze succesverhalen

Dozenhal

van 15 naar 50 conversies p/m
van €160,- per conversie naar €22,-
Op de eerste plek in Google
dozenhal

Opslagman

120% meer verkeer
#1 in Google in +20 plaatsen
Twee nieuwe vestigingen
opslagman

Repromat

Prachtige nieuwe website
230% meer bezoekers
In top 3 Google met 15+ woorden
repromat
Bekijk alle succesverhalen

Zoekmachine adverteren (SEA) via Google Ads. Voor meer relevant verkeer naar je website. Met Google Ads wordt je bedrijf in Google getoond op specifieke zoekwoorden en in geselecteerde regio’s. Met Google Ads krijg je meer bezoekers naar je website.

Meer over zoekmachine adverteren >>

online succes realiseren wij o.a. voor:

Online marketing trends
en inzichten ontvangen?

(maximaal 1x per maand)