Natuurlijk is er een relatie tussen wat mogelijk is en het aantal beschikbare uren. Maar met de verkeerde strategie en te weinig kennis kan je vele uren in SEO steken, met als resultaat juist lagere posities in Google i.p.v. hogere. Vandaar dat voorop lopen door continu te investeren in nieuwe kennis één van onze vier kernwaarden is.
Focus op maximale groei. Een fijne en effectieve samenwerking en mega transparante online marketing. Hier zorgen we voor, middels onze bewezen Doelbewust 4S methode:
Google kijkt naar meer dan 200 factoren om te bepalen wie er bovenaan of onderaan in de zoekmachine komt. Continu vinden er algoritme wijzigingen plaats. Met de juiste kennis van SEO zijn deze echter wel heel erg goed te voorspellen.
Google wil altijd al de meest relevante en waardevolle zoekresultaten bovenaan in de zoekmachine tonen. Daarbij bepaalt Google altijd: Is hetgeen ik zie bij een website natuurlijk of gemanipuleerd. Vandaar dat voor ons veilige en duurzame SEO immer en altijd de enige weg is.
Natuurlijk is het doel van hogere posities in Google het verkrijgen van meer klanten. Vandaar dat je bij ons nooit SEO klant maar online marketing klant wordt. De zwaarte kan dan op SEO liggen. Maar we zullen altijd ook kijken naar het rendement wat je uit je website haalt.
Daarnaast zit er gradatie in de kwaliteit van de zoektermen in jouw branche. De ene term zit echt jouw ideale klant achter met een directe koopintentie. En andere termen zitten een meer oriënterend publiek achter. Natuurlijk nemen we dit ook mee in jouw SEO strategie.
Wat zijn je kansen om meer klanten te krijgen middels SEO? Wat doe je al goed en wat kan beter? Hoe staan je concurrenten ervoor? We brengen dit graag vrijblijvend voor je in kaart.
Bij ons krijg je geen automatisch uitgedraaide rapportage met één van de vele SEO tools. Onze specialisten gaan echt handmatig naar alles kijken. Want alleen dan krijg je een echt goed beeld van je SEO kansen.