E-mail mappen
Het kan soms gebeuren dat de mappen die je hebt aangemaakt in de mail niet meer zichtbaar zijn. Geen zorgen, ze zijn niet weg. Je moet hier wel zelf wat actie op ondernemen.
Gebruik je onze webmail? Volg dan de stappen onder #1.
Gebruik je Outlook op je Windows laptop? Volg dan de stappen onder #2.
Maak je gebruik van Apple mail? Volg dan de stappen onder #3.
Maak je gebruik van een ander soort mailprogramma? Zoek dan in Google op “manage imap folders {programma}”.
#1 Appsuite (webmail)
Log in op de webmail bij je mailaccount en navigeer naar de Instellingen rechtsbovenin. Ga vervolgens naar het tabje E-mail en klik op Wijzig IMAP abonnementen.
#2 Outlook
Binnen het Outlook account klik je op de rechtermuisknop over Postvak IN. Vervolgens klik je op IMAP-mappen.
Dan krijg je het onderstaande scherm in beeld. Daar klik je eerst op het knopje Query. Alles komt dan in beeld en dan kun je de mappen aanklikken die nodig zijn. Ze worden blauw als ze zijn geselecteerd en dan klik je op Aanmelden en Toepassen om het door te voeren. Daarna zijn de geselecteerde mappen weer zichtbaar!
#3 Apple mail
Wordt nog geregeld.
Terug naar de helpdesk