No cure no pay SEO?
Vraag nu jouw gratis SEO scan t.w.v. € 340,- aan.
Wat zijn de voor- en nadelen van no-cure-no-pay SEO? Soms zien we dat een SEO bureau dit aanbiedt. Maar het is belangrijk om goed te kijken wat het aanbod dan echt is. Vraag een vrijblijvende SEO scan bij ons aan. Onder dit formulier vind je meer informatie over de voor-en nadelen van no-cure-no-pay SEO.
Het grootste voordeel van SEO uitbesteden op basis van no-cure-no-pay is overduidelijk het verleggen van het risico. Je loopt als ondernemer geen risico dat je niet krijgt waarvoor je betaalt. De afrekening vindt pas plaats wanneer het online marketing bureau de doelstellingen heeft behaald. Daardoor zullen zij zich extra hard inzetten om de doelstelling te behalen, zodat zij achteraf betaald worden voor hun diensten. Kort samengevat zijn dit de twee voordelen:
Er zijn ook duidelijke nadelen aan no-cure-no-pay SEO. Wij hebben vier kernwaarden met ons bedrijf. En één van die kernwaarden is: meetbare en mega transparante online marketing. Wat bijna altijd zien bij no-cure-no-pay SEO aanbieders is dat ze zoektermen uitzoeken waar weinig concurrentie op zit, zodat ze je vrij eenvoudig hoog in Google kunnen zetten.
Je moet ook goed opletten wat ze bedoelen met no-cure-no-pay. Beloven ze een plek op de eerste pagina? Of in de top 5? Op plek 10 van Google klikt gemiddeld 1 tot 2% van de mensen en op plek 5 slechts +/- 7%. Stel dat de zoekterm gemiddeld 50 x per maand op gezocht wordt en je staat op plek 5. En niet elke bezoeker op je website wordt natuurlijk een klant. Wat gaat het je dan echt opleveren?
Tevens is het goed om te kijken wat er gebeurt als je je contract stopt. Worden backlinks (linkbuilding is een belangrijk element om hoog in Google te komen) dan weggehaald waardoor je weer heel rap daalt in de zoekmachine?
Vraag je je af of je SEO voorstel voor je gaat werken? Of zitten er wellicht addertje onder het gras? Neem contact met ons op en wij kijken kritisch naar je voorstel. Natuurlijk kun je bij ons ook een zoekmachine optimalisatie advies aanvragen. Gegarandeerd zorgen we voor inzicht, overzicht en uitzicht. Want zonder dat gaan we nooit aan de slag met een SEO traject.
De afkorting SEO staat voor Search Engine Optimization, oftewel Zoekmachine Optimalisatie. Het is een techniek die online marketing experts gebruiken om pagina’s hoger in Google te laten komen.
Een SEO specialist creëert en optimaliseert pagina’s van een website zodat deze beter gevonden worden. De ranking van een pagina wordt door Google bepaald aan de hand van 200+ factoren. Een SEO specialist houdt met alle factoren rekening voor optimale prestaties in de zoekresultaten.
Een SEO specialist levert je beter posities in de organische zoekresultaten van Google. Hierdoor bereik je jouw potentiële klanten op het moment dat zij in Google zoeken naar wat jij te bieden hebt.