fbpx

SEO Utrecht? Lokaal vindbaar worden in Google!

Onze strategie voor jouw online groei ontdekken?

Ontvang vrijblijvend advies op maat

SEO nabij Utrecht betekent dat je zoekmachine optimalisatie in Utrecht laat uitvoeren voor je website. Hierbij staat SEO voor Search Engine Optimization. Het optimaliseren van je website betekent dat we je website zo goed mogelijk inrichten om online vindbaar te worden in Google op bepaalde zoekwoorden die belangrijk zijn potentiële klanten te kunnen bereiken. De focus ligt hierbij op Utrecht. Naast Utrecht kunnen wij uiteraard ook andere plaatsen meenemen, waaronder Veenendaal, Arnhem, Nijmegen, Ede en nog veel meer. Laat ons weten in welke plaatsen je vindbaar wilt worden en wij vertellen je meer over je mogelijkheden.

Gratis SEO scan aanvragen

SEO specialist voor Utrecht: Doelbewust

Je wilt SEO in Utrecht laten uitvoeren voor jouw website omdat je lokaal beter vindbaar wilt worden? Een slimme keuze want veel van je concurrentie doet dit hoogstwaarschijnlijk ook al. Doelbewust Online Marketing kan je als SEO specialist nabij Utrecht helpen een goede positie in de zoekmachines te krijgen. Met meer dan 15 jaar ervaring in online marketing en het realiseren van websites en webshops, weten wij hoe we dit voor elkaar krijgen. Van te voren beginnen we met een strategisch en slim online marketing plan. Naast zichtbare groei meten we maandelijks je online succes. We kunnen je online marketing plan snel bijsturen als dat nodig is.

Aantal bezoekers

Het laten uitvoeren van zoekmachine optimalisatie of SEO voor jouw website zorgt voor meer bezoekers naar je website. Maak je nu gebruik van Google Ads, dan betaal je elke keer als er op jouw advertentie wordt geklikt. Hoewel Google Ads ook voordelig kan zijn, is het natuurlijk goedkoper als gebruikers klikken op je bedrijf als organisch zoekresultaat: het resultaat onder de Google Ads. In de praktijk blijkt overigens dat gebruikers dit ook vaker doen. Dus niet alleen ben je voordeliger uit als je organisch een goede positie hebt, ook wordt er vaker geklikt. Uit onderzoek blijkt dat bijna 8 procent van alle gebruikers klikt op het eerst Google Ads resultaat. 5 procent klikt op het tweede resultaat en iets meer dan 3 procent op de derde Google Ads advertentie. Kijk je naar de top 3 van de organische zoekresultaten dan klikt maar liefst bijna 25 procent op de nummer 1, bijna 13 procent op het tweede resultaat en met 9 procent op het derde organische zoekresultaat (bron: https://teamnijhuis.com/ uit 2018).

Vrijblijvende SEO analyse ontvangen